Tag Archives: agnieszka szott hejmej

Banery reklamowe, a pozycjonowanie

Baner w powszechnej opinii kojarzy się z przekazem typowo reklamowym. Rzeczywiście zwykle jest to krótki przekaz reklamujący określoną firmę, stronę czy usługi – składa się często z ciekawej grafiki, animacji oraz trafnego hasła. Czy jednak tego rodzaju reklama ma znaczenie dla firm pozycjonujących? Jak najbardziej tak. Większość osób powiązanych z branżą seo wykorzystuje banery w swojej codziennej pracy. Dlaczego? Ponieważ mogą się one stać znakomitym źródłem na zdobycie nowych linków do pozycjonowanej strony. Najczęściej wykonane banery w technologii Flash z jednej strony mogą przyciągnąć nowych użytkowników na stronę i zwiększyć na niej ruch, ponieważ w takie wyskakujące okienka z reklamami internauci często klikają, gdy zainteresuje ich przekaz albo zaintryguje niebanalna forma reklamy. Z drugiej zaś strony dla firmy pozycjonującej mogą pełnić po prostu formę dodatkowych linków. Dlatego coraz powszechniejsza staje się wymiana takich reklam z innymi serwisami. W ten sposób w postaci niewielkiego przekazu reklamowego można umieścić link do promowanej strony na witrynach powiązanych z nią tematycznie. Warto jedynie pamiętać o tym, aby nie przesadzić i nie umieszczać na swojej stronie zbyt wielu takich reklam, ponieważ mogą zwyczajnie irytować naszych odbiorców. Jednak te odpowiednie wkomponowane w treść jak najbardziej się sprawdzą. Dzięki wymianie banerów często można zdobyć dodatkowy odnośnik na stronach, które już mają wysoką pozycję.

Witaj na moim serwisie o mediach! Bardzo się cieszę, że zainteresowałeś się moimi artykułami, mam nadzieję, że znajdziesz tutaj to czego poszukujesz. Zapraszam do czytania!