Czym są linki i jaką rolę odgrywają w pozycjonowaniu?

Niektórzy twierdzą, że pozycjonowanie określonego adresu internetowego polega przede wszystkim na linkowaniu owej witryny. To właśnie na podstawie takich linków zewnętrznych prowadzących do konkretnego adresu internetowego najbardziej popularna wyszukiwarka, czyli Google opiera swój mechanizm. Roboty wyszukiwarki analizują owe odnośniki i na ich podstawie wyświetlają wyniki użytkownikom poszukującym określonych haseł. Czym jednak owe linki tak naprawdę są? Otóż linkiem jest po prostu słowo lub kilka słów, które mają charakter łącza i prowadzą z jednej strony internetowej na inną witrynę internetową. Wystarczy, że użytkownik kliknie w takie słowo, a automatycznie zostanie przekierowany pod adres, do którego owo łącze prowadzi. Warto także zwrócić uwagę na to, że owe linki zewnętrzne są jednocześnie frazą, którą właśnie obieramy do pozycjonowania konkretnego serwisu. Tego rodzaju odnośniki bardzo wspomagają pozycjonowanie, dlatego firmy zajmujące się tą dziedziną marketingu internetowego umieszczają masowo teksty naszpikowane owymi linkami. Istnieje tutaj jednak jedno ograniczenie. Jakie? Chodzi o to, aby odnośniki pochodziły z różnych adresów IP, ponieważ linki z tego samego adresu nie są brane pod uwagę. Z tym, że akurat to nie jest większym problemem dla dzisiejszych firm zajmujących się pozycjonowaniem stron internetowych. Zwłaszcza, że większego znaczenia nie ma wartość merytoryczna strony, na której owe łącza do promowanego adres są umieszczone.

Znalazłeś się tutaj dzięki współpracy z poniższym serwisem:

Both comments and pings are currently closed.