Gdzie zamieszczać linki?

Linki prowadzące do określonej strony są podstawą pozycjonowania. Gdzie jednak je umieszczać? Nieco żartobliwie mówiąc można byłoby odpowiedzieć, że gdzie się tylko da. Prawdą jest bowiem, że jakość strony, z której pochodzi odnośnik dla robotów wyszukiwarki nie ma większego znaczenia. Oczywiście dla użytkowników, którzy na jakąś stronę trafiają z innej witryny wartość merytoryczna treści ma znaczenie i chętniej kupimy maseczkę czy krem do twarzy, jeśli do sklepu go proponującego trafimy na przykład ze strony z poradami profesjonalnej kosmetyczki. Dla Google w zasadzie jest to bez znaczenia. Tutaj liczy się tylko to, aby odnośniki nie pochodziły z jednego adresu IP. Dlatego firmy zajmujące się pozycjonowaniem stron mają naprawdę duże możliwości jeśli chodzi o linkowanie promowanych przez siebie witryn stron. Odnośniki mogą więc umieszczać na przykład w popularnych katalogach presell page, które są zbiorem tekstów zawierających odnośniki do konkretnych stron internetowych. Przydatne mogą okazać się również popularne katalogi firm, które z jednej strony są w stanie przyciągnąć nowych użytkowników, z drugiej zaś wspomagają pozycjonowanie. Sporą popularnością cieszą się także strony z tak zwanymi artykułami do przedruku. Pozostają oczywiście także blogi i różne witryny internetowe – w przypadku profesjonalnych firm pozycjonujących zwykle jest to całe zaplecze adresów o rozmaitej tematyce.

Znalazłeś się tutaj dzięki współpracy z poniższym serwisem:

Witaj na moim serwisie o mediach! Bardzo się cieszę, że zainteresowałeś się moimi artykułami, mam nadzieję, że znajdziesz tutaj to czego poszukujesz. Zapraszam do czytania!