Jak wygląda tekst pozycjonujący?

W pozycjonowaniu stron wykorzystuje się zwykle teksty stworzone na potrzeby promowania konkretnego adresu. W jaki sposób owe teksty jednak wyglądają i czym należy przede wszystkim się kierować pisząc je? Najczęściej spotykane teksty pozycjonujące przeznaczone są do katalogów presell page. Tego rodzaju wpisy popularnie nazywane są precelkami. Jak powinien jednak wyglądać taki idealny tekst? Przyjęło się, że powinien dotyczyć tematyki konkretnej strony, do której będzie prowadził link. Pozycjonując witrynę na przykład hotelu, można więc wstawiać teksty dotyczące noclegów, cen w określonym mieście, standardu itd. Ważne jedynie, aby owe wpisy zawierały słowa kluczowe, które są frazą na jaką jest pozycjonowana konkretna strona. Oczywiście hasła nie mogą być odmieniane. Owe hasła staną się linkami prowadzącymi do strony klienta firmy pozycjonującej. Co jeszcze jest istotne w tego rodzaju tekstach służących do pozycjonowania? Oczywiście nie muszą one być dziełem sztuki. Coraz częściej zwraca się jednak uwagę na to, aby były one w miarę wartościowe. Nie powinny także zawierać błędów ortograficznych czy stylistycznych. Najważniejszą cechą jest jednak ich niepowtarzalność. Nie mogą więc być skopiowane z innych stron, ponieważ roboty Google zwykle indeksują określoną treść tylko jeden raz. Coraz więcej katalogów pressel page przyjmuje więc tylko artykuły, które nie pojawiają się na innych stronach. 

Both comments and pings are currently closed.