Nieuczciwe techniki pozycjonowania

W pozycjonowaniu liczą się szybkie efekty. Klienci oczekują bowiem, że ich strona szybko trafi na szczyt listy w Google. Często także wybierają bardzo ogólne, a co za tym idzie oblegane frazy, które naprawdę trudno wypromować. Uczciwe pozycjonowanie wiąże się zaś z dość żmudną pracą, a jego efekty nie są widoczne już po kilku czy nawet kilkunastu dniach. Nic więc dziwnego w tym, że na rynku pojawiają się usługodawcy, którzy nie do końca przestrzegają zasad etycznych, ale w zamian proponują naprawdę szybki, a przede wszystkim spektakularny efekt. Z jakich technik korzystają? Otóż mogą na przykład sprytnie zakamuflować linki na stronie swojego klienta, naszpikować takimi odnośnikami treść, ale zrobić to w taki sposób, że przeciętny użytkownik zwyczajnie owych słów nie zauważy, bo są na ukryte za pomocą grafiki czy pisane jasnymi czcionkami. Robot wyszukiwarki zaś nawet takie zakamuflowane słowa kluczowe bez problemu odczyta i zaindeksuje mimo ich niezgodności z treścią samej strony. Częstą praktyką jest również coś co w żargonie środowiska związanego z branżą seo nosi nazwę „płaszcza”. Czym ów płaszcz jest? Otóż to manipulacja, która wyszukiwarce pokazuje inną stronę niż jej użytkownikom. Nieuczciwą praktyką niektórych osób zajmujących się pozycjonowaniem jest również zakup reklam w Google i przedstawianie takich linków nieświadomym klientom jako efektu swojego pozycjonowania. Tego rodzaju praktyki bezsprzecznie można uznać za manipulację.

Znalazłeś się tutaj dzięki współpracy z poniższym serwisem:

Both comments and pings are currently closed.
System reklamy Test