Piszę do Pani, Pana

Tradycyjne skrzynki pocztowe służą głównie do odbierania rachunków. Społeczeństwo zmieniło je na skrzynki mailowe, o wiele łatwiejsze w obsłudze a zwłaszcza dostępne o każdej porze dnia i nocy. To jest duże udogodnienie do którego nie trzeba nikogo przekonywać. Stąd też są one często formą przekazu dobrej reklamy.
Reklamodawcy zdają sobie sprawę z tego, że wiele tych maili reklamowych jest po prostu wyrzucanych do kosza. Jednakże odzew jest na tyle duży, że nikt nie myśli by rezygnować z tej formy. Oczywiście dla odbiorców może być to irytujące, ale o dziwo znaczna większość z nich korzysta z tych ofert. Dobry mailing nie jest nachalny i nie ma charakteru spamu. Konieczne jest zadbanie o komfort odbierających a tym samym niedopuszczalnym jest brak zapytania ich o zgodę. Najlepszą formą jest newsletter, który jest oczekiwany przez klientów. Uderzenie w konkretne zainteresowania i ofiarowanie potrzebnych informacji z przeniesieniem na stronę firmy jest idealnym połączeniem klienta z firmą. Nawet jeśli klient nie skorzysta z oferty od razu to zapewne nie raz poleci ten kontakt. Mailing powinien być dyskretnym zaproszeniem do firmy, a nie agresywnym narzucaniem się ze swoją propozycję. To bardzo specyficzna forma zachęcania, kierująca się innymi zasadami aniżeli banery reklamowe, na które klienci klikają całkiem zdecydowanie. Jeśli mailowe reklamy będą zbyt agresywne mogą mieć fatalny skutek.

Znalazłeś się tutaj dzięki współpracy z poniższym serwisem:

Witaj na moim serwisie o mediach! Bardzo się cieszę, że zainteresowałeś się moimi artykułami, mam nadzieję, że znajdziesz tutaj to czego poszukujesz. Zapraszam do czytania!