Czy reklama w Internecie jest skuteczna

Jeszcze kilkanaście lat temu, zanim w naszym kraju nie pojawił się Internet, reklama była adresowana zazwyczaj na poziomie tylko lokalnym albo też tylko ogólnopolskim. Ten drugi rodzaj reklamy odbywał się za pośrednictwem telewizji oraz radia ogólnopolskiego, czasem też gazety o zasięgu ogólnopolskim drukowały reklamy dotyczące jakiegoś produktu czy usługi, dostępnej na terenie całego kraju. Reklama lokalna obejmowała lokalną prasę i radio, również o zasięgu lokalnym miejscowe gazety. Taki rodzaj reklamy nie powodował specjalnego problemu dla większych firm, które chciały sprzedawać swoje produkty czy usługi, bowiem stać je było na opłacenie tego rodzaju reklamy. Jednak już osoby indywidualne, które chciały zareklamować na przykład wykonywane przez siebie usługi lub sprzedać dom czy mieszkanie, niekoniecznie miały tak duże fundusze, by przebić się z reklamą w lokalnych mediach – pozostawały więc drobne ogłoszenia w lokalnej gazecie. Dopiero pojawienie się na rynku Internetu i reklamy zamieszczane w Internecie zrewolucjonizowały cały sposób i system reklamy – najbardziej zyskały na tym właśnie osoby prywatne, bowiem obecnie jest bardzo dużo portali zarówno o zasięgu lokalnym, jak i ogólnopolskim, na których zupełnie bezpłatnie można zamieścić drobne ogłoszenie. Z każdym tygodniem przybywa takich portali, a więc następnych możliwości skutecznej reklamy.

Witaj na moim serwisie o mediach! Bardzo się cieszę, że zainteresowałeś się moimi artykułami, mam nadzieję, że znajdziesz tutaj to czego poszukujesz. Zapraszam do czytania!