Strona plus reklama

Posiadanie firmowej strony internetowej jest nieodzowonym elementem współczesnego przedsiębiorstwa. Strona musi spełniać najwyższe standardy, bo najczęściej to właśnie przez nią potencjalny klient ma pierwszy kontakt z firmą. A jak wiadomo to pierwsze wrażenie ma istotny wpływ na to, czy zechce skorzystać z usług. Klient na stronę może trafić w dwojaki sposób. Po pierwsze prosto z wyszukiwarki a po drugie z pojawiającej się reklamy w internecie. Wyszukiwarka jest podstawowym narzędziem internauty, z którego z upodobaniem korzysta. Jest jednak mały haczyk. Strona musi znaleźć się w czołówce wyświetleń, bo jak dowodzą badania rzadko kiedy poszukujący przenosi się na dalsze strony. Reklama natomiast może pojawić się w wielu miejscach i na różnych stronach. Modnym sposobem na niedrogą a skuteczną reklamę jest zamieszczenie jej na portalach społecznościowych, gdzie aż dudni życie. Można też pomyśleć o stronach branżowych czy poczytnych portalach i blogach. Sposobów na zamieszczenie reklamy w internecie jest wiele, jednakże zawsze musi być ona czytelna i powiązana z firmową stroną www. Bagatelizowanie sieci i pomijanie jej w planach promocji firmy jest kardynalnym błędem który trzeba czym prędzej naprawić. To inwestycja, która zwraca się bardzo szybko. Nawet najdrobniejsza reklama, ale zamieszczana regularnie z niezmiennym logo i kolorami nawiązującymi do szyldu firmy będzie takim sygnałem, który zostanie zapamiętany i wykorzystany gdy nadejdzie potrzeba. Marketingowa zasada trzech uderzeń reklamy i tutaj działa a jej wytyczne powinny zostać zachowane.

Witaj na moim serwisie o mediach! Bardzo się cieszę, że zainteresowałeś się moimi artykułami, mam nadzieję, że znajdziesz tutaj to czego poszukujesz. Zapraszam do czytania!